شهید جمهور شرکت نیشکر هفت تپه را احیا کرد تولید تخم مرغ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن می‌رسد حدود ۴.۴ تن شمش طلا طی ۲۸ حراج حضوری در مرکز مبادله مورد معامله قرار گرفت یارانه کالابرگ در خرداد ۱۴۰۳ هم واریز می‌شود قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد
سرخط خبرها

هشدار پلیس فتا استان درباره پیامک‌های قطع یارانه

  • کد خبر: ۵۵۹۸
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
هشدار پلیس فتا استان درباره پیامک‌های قطع یارانه
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در خصوص دریافت پیامک‌های جعلی در خصوص قطع یارانه هشدار داد.

نجمه سرباز –شهرآرانیوز، سرهنگ جواد جهانشیری با بیان اینکه هنوز بخشنامه‌ای در خصوص قطع پیامک یارانه و ساز و کارهایش برای پلیس فتا اعلام نشده، افزود:، اما موضوعی که اهمیت زیادی دارد این است که شهروندان اخبار و اطلاعات مربوط به موضوع یارانه را از سایت‌ها و منابع معتبر دنبال کنند.
به گفته وی، اینکه چه تعداد افراد جامعه شامل قطعی یارانه می‌شوند، تمام اطلاعات و توضیحات مربوط به این افراد از طریق ستاد اجرایی هدفمندی یارانه‌ها ارائه می‌شود و مردم هم فقط از منابع معتبر درخواست‌های خود را پیگیر باشند.
سرهنگ جهانشیری خاطرنشان کرد: اگر قراراست درگاهی برای ثبت اعتراض شهروندان باشد، باید همان درگاهی باشد که خود وزارتخانه مربوطه اش اعلام می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه افرادی با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان یارانه شما قطع می‌شود، شهروندان را به سایت‌های تقلبی و جعلی می‌کشانند و با فریب آنها، اطلاعات حساب بانکی را دریافت می‌کنند و به حساب‌های بانکی افراد دستبرد می‌زنند.
به گفته وی، این افراد، متاسفانه شهروندان را برای چک کردن و اصلاح اطلاعات بانکی به پای سایت‌های جعلی می‌کشانند و به جزئیات حساب بانکی افراد دسترسی پیدا می‌کنند.
جهانشیری با بیان اینکه از آنجائی که وظیفه پلیس فتا حفظ امنیت و ایجاد و حفظ احساس امنیت عمومی در فضای سایبری است، تصریح کرد: لذا نظارت و رصد کامل در این موارد را در اولویت کار خود قرار داده و اگر خدای ناکرده، فردی یا افرادی در این امر دچار آسیب شوند، رسیدگی می‌کنیم و به صورت مداوم بر این موضوع نظارت داریم..
بر اساس این خبر، سامانه درخواست برقراری مجدد یارانه‌های نقدی برای ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است و تمام سرپرستان خانواری که یارانه آن‌ها فقط در سال ۹۸ قطع شده، می‌توانند با ثبت کد رهگیری خود در این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند
پس از مراجعه به دفتر پیشخوان و ثبت اعتراض، «کد رهگیری» به سرپرست خانوار پیامک می‌شود و پس از آن باید به سایت ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه نقدی به نشانی yaraneh۱۰.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خود را ثبت کنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->